Crisis of values in the light of consume society
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | R. V. Samchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Multiversum. Philosophical almanac |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000515245 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Financial and Economic Crisis and the Consumer Society: Socio-economic Aspects in Ukraine
за авторством: N. V. Bielikova
Опубліковано: (2012) -
Model of behavior of consumers of hotel and restaurant services in the conditions of crisis and informatization of the society
за авторством: O. A. Zhyhulin
Опубліковано: (2022) -
Advantages of anti-crisis management of consumer cooperation in Ukraine
за авторством: Ya. Tybinka
Опубліковано: (2016) -
The changing role of the museum in the transition from industrial society to consumer society
за авторством: O. S. Kurna
Опубліковано: (2013) -
Peace in society as value and principle of "culture of life" (in the light of works S. John Paul II)
за авторством: S. Prysukhin
Опубліковано: (2015)