The Impact of Emerging Financial Markets on Marketing Programs: an International Dimension
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автор: | Ye. Balabukha |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001291152 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The impact of the "quantitative easing" program on the emerging markets: a few conclusions for Ukraine
за авторством: A. I. Shkliar
Опубліковано: (2014) -
The international tourist marketing: intercultural dimension
за авторством: H. A. Zaiachkovska
Опубліковано: (2011) -
Development of institutional investors' financial asset management services on emerging markets economies
за авторством: K. Levchenko
Опубліковано: (2015) -
The Social Irresponsibility of Enterprises and their Marketing in the Market for Machine-Building Products and its Impact on Financial Indicators
за авторством: D. F. Novikov
Опубліковано: (2017) -
The impact of credit expansion on the balance in the global financial markets (in Russian)
за авторством: O. L. Yaremenko
Опубліковано: (2014)