The approbation of methodology of detection of "exclusive" competitive positions of the city based on technology of market positioning
Збережено в:
| Дата: | 2014 |
|---|---|
| Автори: | I. M. Budnikevych, I. H. Cherdantseva |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2014
|
| Назва видання: | Socio-economic problems of the modern period of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000535516 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Segmentation in marketing of rural and urban areas as the basis for the positioning of territorial product
за авторством: I. M. Budnikevych, та інші
Опубліковано: (2016) -
Scientometrics 2.0: conceptual positions and approbation
за авторством: L. Kostenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Formation of a Competitive Position of Enterprise Based on the Principles of Digital Marketing
за авторством: M. A. Naumenko
Опубліковано: (2024) -
Defining the Enterprise's Competitive Position in the Pharmaceutical Market
за авторством: S. H. Moroz
Опубліковано: (2015) -
The Modeling of Competitive Positions of Enterprises of Real Sector of Economy in the Domestic Market
за авторством: V. I. Kutsyk, та інші
Опубліковано: (2017)