Immersive technologies as a tool of innovative marketing in the field of business organization
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | V. Fostolovych, T. Botsian |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001293636 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Immersive Technologies in the Library: Organization of Innovative Service for Science and Education
за авторством: Yu. Granchak, та інші
Опубліковано: (2021) -
Place of digital trends in the sphere of hotel and restaurant business
за авторством: V. Fostolovych, та інші
Опубліковано: (2022) -
Digital Tools of a Business Organization Innovative Development
за авторством: O. V. Shatilova, та інші
Опубліковано: (2020) -
The Innovative Tools for Organizational Development of International Business
за авторством: N. O. Moskalenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
The nature and content of the marketing mix as a tool of business management
за авторством: Ye. Fedorova, та інші
Опубліковано: (2015)