Magazine "Hromada" (Budapesht) as a popularizer of the Ukrainianness in Hungary
Збережено в:
| Дата: | 2014 |
|---|---|
| Автор: | Yu. Bidzilia |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2014
|
| Назва видання: | Proceedings of Research and Scientific Institute for Periodicals |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000666382 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The "Stara Hromada" of Kyiv in the cultural and historic space of Ukraine
за авторством: O. Hural
Опубліковано: (2015) -
American pulp magazines: Origins and reasons of popularity
за авторством: E. Tsykhovska
Опубліковано: (2013) -
The Process of "Automobilization" and Women Marketing in Japan: as Seen through Car Ads in Japanese Popular Women Magazines (1958–1969)
за авторством: O. A. Khomenko
Опубліковано: (2007) -
Study of the audience of publication as a marketing tool of modern Ukrainian specialized magazine about sports (On the example of magazine "Futbol")
за авторством: O. Korolova
Опубліковано: (2011) -
The niche magazines of the Ukrainian Greek Catholic Church: mission, structure, genre and stylistic peculiarities (On the basis of the magazines "Kana" and "Skynia")
за авторством: I. Sklenar
Опубліковано: (2016)