Peculiarities of adaptation of a transnational men's magazine to the needs of the Ukrainian information market
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | H. Markova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Proceedings of Research and Scientific Institute for Periodicals |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000666390 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Tendencies and peculiarities in the activities of transnational corporations on Ukraine's domestic market
за авторством: D. O. Tkachenko
Опубліковано: (2017) -
Peculiarities of current information needs and cultural demands of Ukraine's population
за авторством: L. Skokova
Опубліковано: (2014) -
The qualifying features of the bode of transnational crime in transnational criminal law
за авторством: V. V. Popko
Опубліковано: (2019) -
General publicity and information: the need for social or personal needs
за авторством: N. M. Onishchenko
Опубліковано: (2017) -
Transnational Corporations in the Conditions of Globalization of Ukrainian Economy
за авторством: O. V. Voskoboieva, та інші
Опубліковано: (2021)