The need for innovative marketing strategies for monofunctional towns
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | Ju. Lunina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Regional collection of scientific papers in economics "Prometheus" |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000694669 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Monofunctional Cities: Problems, Support Provision and Development
за авторством: Kuzmenko, L.M., та інші
Опубліковано: (2010) -
Theoretical aspects and optimization mechanisms of town land-utilization system and regulation of their territories for town-planning needs
за авторством: I. Novakovska
Опубліковано: (2016) -
Marketing strategy of the innovative product's conducting on the market
за авторством: V. V. Lahodiienko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Analysis of need to update the strategy of conversion of the object "Ukryttya"
за авторством: D. A. Stelmakh, та інші
Опубліковано: (2016) -
Matching Skills for Labour Market Needs: Problems and Solutions
за авторством: L. M. Ilich
Опубліковано: (2015)