Features of analysis of commodity market trends and competitiveness of products in terms of a marketing-oriented management
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | V. L. Piliushenko, V. I. Dubnytskyi, I. P. Hanzhela |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Regional collection of scientific papers in economics "Prometheus" |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000694686 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The institutional component of the regulation of commodity circulation in the system of commodity markets markets
за авторством: O. V. Nikishyna, та інші
Опубліковано: (2021) -
Forming of marketing commodity politics of enterprise is in modern economic terms
за авторством: O. O. Kalinichenko
Опубліковано: (2017) -
Methodical approach to price monitoring of commodity market (for example, market of bread products)
за авторством: O. V. Nikishyna
Опубліковано: (2017) -
The Trends of Quality Management to Improve the Competitiveness of an Enterprise in the International Market
за авторством: N. V. Proskurnina, та інші
Опубліковано: (2023) -
Trends in and Prospects for the Development of the Agricultural Commodities Market in a Globalized Economy
за авторством: M. V. Savchenko, та інші
Опубліковано: (2019)