Formation of relationships in agricultural markets
Збережено в:
| Дата: | 2014 |
|---|---|
| Автор: | N. F. Pavlenchyk |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2014
|
| Назва видання: | Regional collection of scientific papers in economics "Prometheus" |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000694862 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Specificity of formation of the environmental marketing in agricultural sector
за авторством: I. Voronetska
Опубліковано: (2011) -
The relationship property as a main component of the formation of a modern market economy of Ukraine
за авторством: S. O. Mahdenko
Опубліковано: (2015) -
Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine
за авторством: L. Byvsheva, та інші
Опубліковано: (2019) -
Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine
за авторством: Byvsheva, L., та інші
Опубліковано: (2019) -
The Relationship between External Investments and Centralized Capital Investments at the Agricultural Enterprise
за авторством: T. V. Bludova, та інші
Опубліковано: (2016)