Complex of Marketing Measures When Organising Industry and Developing Regional Market of Secondary Raw Materials
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | M. S. Samoilik |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000984959 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Strategic solutions at promotion of the innovative product from secondary wine-making raw materials to the market
за авторством: V. V. Lahodiienko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Secondary raw materials of radioactive metals
за авторством: Kolobov, G.A., та інші
Опубліковано: (2019) -
The organization of the marketing researches on the domestic market of textile raw materials
за авторством: Yu. M. Safonov, та інші
Опубліковано: (2010) -
Functional and organisational aspects of forming the marketing strategies of industrial enterprises' innovative development
за авторством: S. Kovalchuk
Опубліковано: (2014) -
Extracting of rare earth metals from secondary raw materials
за авторством: Kolobov, G., та інші
Опубліковано: (2019)