Marketing Provision of Functioning of an Educational-training Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | I. O. Zharska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2014
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000984995 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
PR-events as an element of marketing communications of a higher education institution
за авторством: I. Lytovchenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
The System of Marketing Communications in Higher Education Institution: Combining "Classic" and "Digital" Instruments
за авторством: I. O. Zharska
Опубліковано: (2019) -
Analyzing the Features of Marketing Provision of the Export Activity of Enterprise
за авторством: S. M. Kiiko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Marketing Provision of Foreign Economic Activity of Telecommunication Enterprises
за авторством: K. S. Ozarko, та інші
Опубліковано: (2014) -
Peculiarities and Prospects of Continuing Training in the Staffing System of the Marketing Activities of Enterprises
за авторством: H. O. Kholodnyi
Опубліковано: (2015)