Water as an object of cognition (analysis of normative documents of preschool education)
Збережено в:
| Дата: | 2014 |
|---|---|
| Автор: | T. K. Andriushchenko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2014
|
| Назва видання: | Scientific Notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001115091 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Features of Teaching and Educational Functions of Preschool Education
за авторством: V. M. Novikov
Опубліковано: (2015) -
Some methodological aspects of formation of health keeping competence in the process of research activities of preschool children
за авторством: T. K. Andriushchenko
Опубліковано: (2012) -
Priorities for the Quality Development of Preschool Education
за авторством: V. M. Novikov
Опубліковано: (2022) -
STREAM- education for preschoolers or "paths to theuniverse"
за авторством: K. Krutii, та інші
Опубліковано: (2017) -
Determination of the Sun as an object of knowledge in regulations of pre-school education
за авторством: T. K. Andriushchenko
Опубліковано: (2013)