Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | A. E. Voronkova, S. V. Yatsentyuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Economy of Industry |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000047784 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
за авторством: Voronkova, A.E., та інші
Опубліковано: (2013) -
Application of Specific Features of Industrial Products when Forming and Developing Brands of Industrial Enterprises
за авторством: S. V. Yatsentiuk
Опубліковано: (2014) -
Theoretical Foundations of the Performance of Industrial Enterprises with Consideration of Potential: The Essence, Meaning, Indicators, Approaches to Management
за авторством: N. V. Buriennikova, та інші
Опубліковано: (2023) -
A Substantiation for the Marketing Development Strategy of Enterprises in the Poultry Industry Sector Based on the Brand Approach
за авторством: Yu. V. Hulia, та інші
Опубліковано: (2016) -
Theoretical Approaches to Determining the Essence of Management of Control Systems and Quality of Production of Beekeeping Products
за авторством: Yu. Koval, та інші
Опубліковано: (2022)