Relationship marketing as a determining philosophy and tools recreation and tourism business
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | O. V. Dmytruk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000063856 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Market provision of recreation and tourism system
за авторством: T. A. Riabova
Опубліковано: (2012) -
System Approach to the Formation and Functioning of Tourism and Recreation Business
за авторством: O. V. Maksiutova
Опубліковано: (2021) -
Specifics of formation and operation goods and services market in recreational and tourism sphere
за авторством: O. A. Vorobiova
Опубліковано: (2010) -
Forms and models of environmental business in the tourism and recreation industry in the context of sustainable development of Ukraine
за авторством: N. M. Andrieieva, та інші
Опубліковано: (2012) -
The Background and Prospects of Small Business in the Tourism Market
за авторством: O. A. Kovalyk
Опубліковано: (2018)