Internet - branding as a factor in the competitiveness of tourism enterprises
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | O. H. Avdan |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000110784 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Branding as a factor of ensuring the competitiveness of enterprises
за авторством: Ya. S. Larina, та інші
Опубліковано: (2017) -
Branding as a Factor in Increasing the Bank's Competitiveness in the World Market
за авторством: I. V. Shkodina, та інші
Опубліковано: (2017) -
Internet Marketing as a Means of Improving the Efficiency of Activity and Competitiveness of Companies in the Tourism Industry
за авторством: O. V. Latysheva, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Formation of Complex Logistic Systems as a Factor of Increase of Competitiveness of Tourism Enterprises
за авторством: N. V. Boshota
Опубліковано: (2018) -
Brand- and PR-management of tourism and hotel and restaurant business enterprises: theoretical aspects
за авторством: A. V. Sydoruk, та інші
Опубліковано: (2021)