Problems and mechanisms of against the counterfeiting of commodity products in international marketing
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | Yu. V. Chala, O. V. Kokotina, V. S. Matviichuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000110847 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing dimension of the mechanisms of logistic interaction in the chains of commodity markets
за авторством: O. V. Nikishyna, та інші
Опубліковано: (2021) -
The institutional component of the regulation of commodity circulation in the system of commodity markets markets
за авторством: O. V. Nikishyna, та інші
Опубліковано: (2021) -
Methodical approach to price monitoring of commodity market (for example, market of bread products)
за авторством: O. V. Nikishyna
Опубліковано: (2017) -
Theoretical basis of mechanisms for the formation of efficient logistics of commodity markets
за авторством: O. V. Nikishyna
Опубліковано: (2021) -
Integration mechanisms in commodity markets: conceptual essence and practical action
за авторством: V. M. Lysiuk, та інші
Опубліковано: (2017)