Methodical maintenance of marketing research of meat products market of Luhansk region
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | Ye. V. Chebotarov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Regional Economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000153396 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Strategic Directions of Meat and Meat Products Market Development
за авторством: V. V. Ivanyshyn, та інші
Опубліковано: (2018) -
Marketing research of the agro-food market of Luhansk region: the basis for encouraging foreign investments in overcoming the consequences of a military conflict
за авторством: Chebotarov, Ie.
Опубліковано: (2018) -
Marketing research of the agro-food market of Luhansk region: the basis for encouraging foreign investments in overcoming the consequences of a military conflict
за авторством: Ie. Chebotarov
Опубліковано: (2018) -
Theoretical and Methodological Aspects of Forming the Marketing Policy at Enterprises on the Market of Meat and Meat Products
за авторством: N. L. Savytska, та інші
Опубліковано: (2015) -
The Potential of Regional Market of Meat and Meat Products: Evaluation, Analysis and Perspective Directions for Modeling
за авторством: A. D. Pilko, та інші
Опубліковано: (2015)