Building stakeholders' trust through key
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | O. Derevyanko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Economic annals-XXI |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000163582 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Factors in the Formation of Trust Relationships in the Network of Stakeholders
за авторством: L. V. Bazalieva
Опубліковано: (2020) -
Trust Marketing in the Stakeholder Network: Mechanism, Sources and Process of Forming Trust Relationships
за авторством: L. V. Bazaliieva
Опубліковано: (2021) -
The Methodical Aspects of Formation of Trusting Relationship between Enterprise and Stakeholders
за авторством: L. V. Bazalieva
Опубліковано: (2017) -
Regulation of stakeholders' interests in corporate governance through negotiations
за авторством: O. Kuzmin, та інші
Опубліковано: (2016) -
Developing the Marketing Instrumentarium to Explore the Interests of Key Stakeholders in the Market of Higher Education Products
за авторством: O. V. Zhehus, та інші
Опубліковано: (2019)