Semantic and etymological peculiarities of phraseological units in business (on the material of cotemporary German)
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | Ye. Kupchyk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | 21 century linguistics: new research and prospects |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000209194 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Phraseological units as an object of study - German, Polish and Ukrainian parallels
за авторством: L. Moiseienko
Опубліковано: (2012) -
Semantics of Colors in the Chinese Linguistic Culture on the Basis of Phraseological Units
за авторством: I. Isakova
Опубліковано: (2018) -
Idioethnic specificity of the Persian and Ukrainian phraseological units of the phraseological and semantic subfield "neutral emotions"
за авторством: M. A. Okhrimenko
Опубліковано: (2012) -
The semantic and grammatical structure of Ukrainian phraseological units with the components зірка and зоря
за авторством: Yu. F. Pradid
Опубліковано: (2022) -
Phraseological units with anthroponym component
за авторством: M. Pelypas
Опубліковано: (2021)