System approach to development of co-operation of tourism companies
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | A. H. Kiziun |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000258361 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Factors that Determine Competitive Strategies of Trading Companies of Consumer Co-Operation
за авторством: N. M. Tiahunova
Опубліковано: (2013) -
The Cognitive Style as a Factor in the Development of Tourism and Hospitality Companies
за авторством: O. P. Krupskyi
Опубліковано: (2015) -
Methodical Approaches to Managing Operation Costs of Companies With the Aim to Prevent Bankruptcy
за авторством: H. V. Purii
Опубліковано: (2013) -
Quantitative-qualitative evaluation of attractiveness of tourism companies
за авторством: O. O. Yastremska
Опубліковано: (2015) -
Definition of tourist companies attractiveness in international tourism
за авторством: O. O. Yastremska
Опубліковано: (2014)