Specific features of marketing communications in the advertising and communication market of Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | M. V. Aldoshyna |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000259613 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Trends and Prospects of Development of the Advertising-Communication Market of Ukraine
за авторством: T. S. Hlushchenko, та інші
Опубліковано: (2015) -
Specifics of forming integrated marketing communications for innovative products
за авторством: K. V. Bazherina, та інші
Опубліковано: (2010) -
The Aspects of Marketing Communication Activities of a Library: the Advertising of Electronic Information Resources
за авторством: Zh. Samokhina
Опубліковано: (2017) -
The features and perspectives of development of the advertising market in Ukraine
за авторством: I. V. Muntian
Опубліковано: (2019) -
Social Advertising in Modern Communication Space
за авторством: V. M. Suprun, та інші
Опубліковано: (2018)