Instruments of increase of demand on products of agricultural companies in the local market
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | Yu. Kovalenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000259616 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Concept of Assessment of Demand on the Products of the Catering Industry Companies
за авторством: M. V. Chorna, та інші
Опубліковано: (2013) -
Improvement of methodical and instrumental support for demand side management in the liberalized electricity markets
за авторством: O. V. Kotsar, та інші
Опубліковано: (2023) -
Prospective Analysis of the Current Demand of the Local Labour Market
за авторством: V. V. Druzhynina
Опубліковано: (2014) -
Marketing instruments for environmental development agricultural tourism
за авторством: O. L. Mykhailiuk
Опубліковано: (2018) -
The Instruments of "Lean production" to Improve Operation of Transport Company
за авторством: T. B. Semenchuk, та інші
Опубліковано: (2019)