Correlation of modality and point of view in the Arabic publicist text
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | A. R. Matskevych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | The World of the Orient |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000298840 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Non-dispositionality and modality as categories of an enstranged artistic text
за авторством: F. S. Batsevych
Опубліковано: (2018) -
Methodological Aspect of Concept Reception in a Publicistic Text
за авторством: Ye. Vasylyk
Опубліковано: (2006) -
Current models of the linguistics of genesis in modern publicistic texts
за авторством: T. Kots
Опубліковано: (2022) -
The Moduses of World Comprehension, the Objective (Referencial) Modality and the Text Typology
за авторством: F. Batsevych
Опубліковано: (2010) -
Functional characteristics of author's intentions in a publicistic text
за авторством: E. Kryvka
Опубліковано: (2018)