The Problems of Social Responsibility of Marketing in Developed Countries with a Market Economy and in Ukraine in a Protracted Global Economic Crisis
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автор: | P. A. Orlov |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2013
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000321823 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Problems of Social Responsibility of Economic Operators and Marketing within the Context of Their Intensive Development and the Global Economic Crisis
за авторством: P. A. Orlov
Опубліковано: (2014) -
Some Aspects of Marketing Development and Problems of its Social Responsibility
за авторством: P. A. Orlov
Опубліковано: (2014) -
World financial and economic crisis and problems of social responsibility of economic subjects
за авторством: P. A. Orlov
Опубліковано: (2013) -
Market risk of the western balkans countries during the global financial crisis
за авторством: V. Karadzic, та інші
Опубліковано: (2014) -
Approach to estimation of social responsibility of business in socio-economic development of the national economy of the country
за авторством: T. P. Yakhno
Опубліковано: (2018)