Determining the ethical aspects of using neuromarketing in modern market conditions
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | O. V. Zhmai, M. O. Filatova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | History of economics and economic thought of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001302471 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
Схожі ресурси
-
Using Eye Tracking Technology in the Neuromarketing Research
за авторством: O. H. Mital
Опубліковано: (2020) -
Neuromarketing as an Instrument of Study of Behaviour of Consumers in the System of Marketing Innovations of an Enterprise
за авторством: Ya. Huhul, та інші
Опубліковано: (2014) -
Neuromarketing is a tool for increasing the efficiency of experience economy
за авторством: O. V. Sadchenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Neuromarketing – theory and practice of influence over consumer's subconsciousness
за авторством: M. Oklander, та інші
Опубліковано: (2014) -
Analyzing the Influence of Neuromarketing Components on the Behavior of Consumers of a Tourism Product
за авторством: O. V. Yevtushenko, та інші
Опубліковано: (2022)