Managing Corporate Social Responsibility in Foreign Markets
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | T. P. Shevchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000322159 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Corporate social responsibility as a strategy to manage common resources
за авторством: N. A. Suprun, та інші
Опубліковано: (2015) -
Assessing the Management of the Reputational Component of Corporate Social Responsibility of Ukrainian Companies
за авторством: V. A. Yevtushenko
Опубліковано: (2021) -
Essence, Principles and Methods of Implementing Corporate Social Responsibility in the Modern Market Economy.
за авторством: A. V. Mostepaniuk
Опубліковано: (2019) -
From Corporate Social Responsibility to Corporate Sustainability: Features of Financing Sustainable Development
за авторством: I. P. Vasylchuk
Опубліковано: (2018) -
Corporate social responsibility and corporate financial performance: relationships in different countries
за авторством: T. Botsian
Опубліковано: (2019)