Marketing Strategy of Integration as a Condition of Modernisation of the Lift Industry
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | O. V. Zamlynska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000322221 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing growth strategies: classical and modern approaches
за авторством: M. Oklander, та інші
Опубліковано: (2013) -
Providing of Competitiveness of Country in the Context of Strategy of Inno-vations and Modernisation of Industry on the Basis of Associations on a Collaboration
за авторством: S. I. Hrytsenko
Опубліковано: (2017) -
Modernisation of industrial regions economy: the attempt of conceptualization
за авторством: M. M. Yakubovskyi, та інші
Опубліковано: (2016) -
Integrated System for Dispatching Lifts and Engineering Equipment of Houses
за авторством: V. P. Klymenko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Comparative estimation of the modernisation state in industrial cities of Donbas
за авторством: V. I. Liashenko, та інші
Опубліковано: (2014)