Use of International Experience in Formation of the System of Internal Marketing at Domestic Companies of the Service Sphere
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автор: | M. P. Sahaidak |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2013
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000322474 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Study of the Factors of Labour Market Formation for Provision of Internal Marketing of Companies under Conditions of Uncertainty of Determinants of Demand and State of Competitive Situation
за авторством: M. P. Sahaidak, та інші
Опубліковано: (2013) -
The prerequisites for multimodal transport of goods by domestic operators in the international market of transport services
за авторством: P. Pidlisnyi, та інші
Опубліковано: (2011) -
Using the Experience of China in Determining the Specialization of Ukraine in the International Market of Educational Services
за авторством: Ja. Khuan, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Formation of International Marketing Strategy of Company's Entry Into the External Market
за авторством: T. V. Shtal, та інші
Опубліковано: (2018) -
Institutional Support for Social Security in the Labor Market: International Experience and Domestic Realities
за авторством: K. V. Bondarevska
Опубліковано: (2020)