Essence and Principles of Realisation of Integrated Marketing Communications
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автор: | R. B. Kozhukhivska |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2013
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000322503 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Adaptation Mechanism of Corporations: Essence and Specific Features of Realisation
за авторством: O. P. Kavtysh
Опубліковано: (2013) -
Integration of internet marketing communications
за авторством: T. V. Dubovyk
Опубліковано: (2014) -
Realisation of Intellectual Capital: Essence, Components, Role of the Employment System in this Process
за авторством: I. O. Davydova
Опубліковано: (2013) -
Essence, purpose and odjectives of sales promotion as an element of marketing communications
за авторством: K. O. Patsaliuk
Опубліковано: (2014) -
Directions for Using Information Technology in the Communication Strategies of Ukrainian Tourism Enterprises and Facilities in the Hospitality Industry
за авторством: R. B. Kozhukhivska
Опубліковано: (2015)