Evolution of Interrelation Marketing Concept: Priorities, Conceptual Base, Dominating Logic
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | P. A. Petrychenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000322504 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Conceptual and Methodological Approaches to Identification of Typological and Logical-Structural Characteristics of Priority Sectors of the National Economy
за авторством: M. V. Kunytska-Iliash, та інші
Опубліковано: (2021) -
Logic of evolution of concept-paradigmatic directions of scientific discurse of conflicts' concepts with ethnopolitical component
за авторством: O. O. Marukhovska-Kartunova
Опубліковано: (2016) -
Sivil society and informative society: conceptual and normative aspects of the interrelation
за авторством: T. A. Kostetska
Опубліковано: (2015) -
Interrelation of Inequality of Income with the Concepts of Economic Development
за авторством: L. I. Dmytryshyn
Опубліковано: (2013) -
The conceptual dominants of Oles Honchar's lingual world
за авторством: N. Snizhko
Опубліковано: (2018)