Semantic Analysis of the "Marketing Strategy of a Company" Category
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | O. H. Kaliberov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000322664 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Conceptual framework of the category "competitive potential of aircraft building company"
за авторством: O. A. Mykhalchenko
Опубліковано: (2015) -
The Etymological Analysis of the Categories of "Need" and "Motive" in the Context of Managing the Behavior of Consumers in the Market for Sales of Cars
за авторством: Ye. S. Danylenko
Опубліковано: (2017) -
Grammatical category of temporality: semantics and structure
за авторством: V. M. Barchuk
Опубліковано: (2011) -
The Strategies and Forms of Entrance to the International Market for a Consulting Company
за авторством: T. S. Chernukha, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Methods for Assessing the Efficiency of the International Marketing Strategy of a Consulting Company
за авторством: O. V. Hron, та інші
Опубліковано: (2021)