Study of the Factors of Labour Market Formation for Provision of Internal Marketing of Companies under Conditions of Uncertainty of Determinants of Demand and State of Competitive Situation
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | M. P. Sahaidak, N. V. Matseieva |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323052 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Prospective Analysis of the Current Demand of the Local Labour Market
за авторством: V. V. Druzhynina
Опубліковано: (2014) -
Modern labour market: dismissal of employees as a factor of structural discrepancy between supply and demand
за авторством: D. R. Zoidze
Опубліковано: (2013) -
Use of International Experience in Formation of the System of Internal Marketing at Domestic Companies of the Service Sphere
за авторством: M. P. Sahaidak
Опубліковано: (2013) -
Transaction Costs of Formation of Demand and Supply in the Labour Market Under Conditions of Transformational Economy
за авторством: A. V. Hlushach, та інші
Опубліковано: (2013) -
Instruments of increase of demand on products of agricultural companies in the local market
за авторством: Yu. Kovalenko
Опубліковано: (2013)