Role of Advertisement in Formation of the Consumer Society in Countries that Conducted Economic Reforms
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автор: | N. V. Bielikova |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2013
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323074 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Financial and Economic Crisis and the Consumer Society: Socio-economic Aspects in Ukraine
за авторством: N. V. Bielikova
Опубліковано: (2012) -
The Experience of Economic Reforms in the Country and its Regions
за авторством: Yu. V. Husiev, та інші
Опубліковано: (2015) -
The Theoretical Aspects of Studying of the Impact of Economic Reforms on the Socio-Economic Development of the Country
за авторством: N. V. Bielikova
Опубліковано: (2018) -
The changing role of the museum in the transition from industrial society to consumer society
за авторством: O. S. Kurna
Опубліковано: (2013) -
Criteria for Evaluating of Management of Process of Advertising Activity on the Consumer Market
за авторством: O. V. Shepelenko, та інші
Опубліковано: (2013)