Specific Features of Formation of Financial Strategy of a Retail Company at Different Stages of its Life Cycle
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автор: | T. S. Koliesnik |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2013
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323199 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Spending on enterprise creation and development of human capital at different stages of its life cycle
за авторством: L. V. Ivanenko
Опубліковано: (2015) -
The Methodical Instrumentarium for Assessing the Financial Potential of the Retail Trade Enterprise
за авторством: O. M. Fylypenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
The influence of the life cycle of industrial enterprise goods formation of its innovative strategy
за авторством: Yu. Bielikova, та інші
Опубліковано: (2020) -
Commercial bank's strategic choice on the different life cycle stages
за авторством: I. M. Chmutova
Опубліковано: (2015) -
Peculiarities of Using the Balanced Scorecard Technology at Different Stages of the Bank Life Cycle
за авторством: I. M. Chmutova
Опубліковано: (2015)