Proposals on the Quality Assessment of Efficiency of Marketing Activity of an Industrial Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | N. V. Strupynska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323223 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Methodical Approach to Ensuring Effectiveness of Marketing Activity of an Industrial Enterprise
за авторством: N. V. Strupynska
Опубліковано: (2013) -
Modelling borders of expediency of use of money funds for ensuring efficiency of marketing activity of industrial enterprises
за авторством: H. V. Vereshchahina, та інші
Опубліковано: (2013) -
Formation of assessment efficiency of industrial marketing in business
за авторством: S. A. Zhukov
Опубліковано: (2017) -
Assessing Seasonality in the Marketing System of Industrial Enterprises
за авторством: T. P. Honcharenko
Опубліковано: (2014) -
The Features of Assessment of the Efficiency of Industrial Enterprises in the Current Conditions
за авторством: O. S. Budarin
Опубліковано: (2022)