Constructive System Approach to Managing Domestic Enterprises as Market Systems
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автори: | P. M. Kobzev, A. A. Kotljar |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2013
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323434 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Usage of the system of interactive marketing communications to ensure the competitiveness of domestic enterprises at an international market
за авторством: O. Melnyk, та інші
Опубліковано: (2016) -
Improving the Cost Management System at a Construction Enterprise
за авторством: M. V. Volkova, та інші
Опубліковано: (2021) -
Formation of the Marketing Management System of the Enterprise
за авторством: O. S. Shumilo, та інші
Опубліковано: (2022) -
Organization of Management Accounting at Domestic Enterprises within the System of Accounting and Analytical Management
за авторством: Yu. Shevtsiv, та інші
Опубліковано: (2020) -
Innovation marketing tools in the enterprise management system
за авторством: A. Kovpaka, та інші
Опубліковано: (2021)