Factors that Determine Competitive Strategies of Trading Companies of Consumer Co-Operation
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | N. M. Tiahunova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323448 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Organizational-economic mechanism of competitive retailers of Consumer Cooperatives in Ukraine
за авторством: N. M. Tiahunova
Опубліковано: (2012) -
The dominants of determining the competitive strategy of trading enterprise
за авторством: V. A. Hrosul, та інші
Опубліковано: (2014) -
Competitive strategy of a companies that operate on international markets: essence and types
за авторством: V. M. Makhovka, та інші
Опубліковано: (2017) -
Internet-marketing communications of trade companies based on consumer typology
за авторством: T. Dubovyk, та інші
Опубліковано: (2015) -
Improvement of Co-Operative Policy in Consumer's Co-Operation of Ukraine
за авторством: O. V. Manzhura
Опубліковано: (2013)