Conceptual Approach to Managing the Marketing Competence of Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | I. M. Rvachova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323479 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Competence Approach in the Company Staff Management: the Definitions
за авторством: D. S. Korolov
Опубліковано: (2019) -
Conceptual Approach to Economic Management of Innovation Projects of Agricultural Enterprises
за авторством: Yu. Kucher
Опубліковано: (2016) -
Approach to the management of enterprise expenses in dynamic market conditions
за авторством: A. I. Svidlo
Опубліковано: (2015) -
The Conceptual Approaches to the Research of the Transborder Market Environment
за авторством: N. A. Mikula, та інші
Опубліковано: (2010) -
The Current Approaches to the Formation of Marketing Tools of Enterprise Management
за авторством: D. V. Raiko, та інші
Опубліковано: (2022)