Methodical Approach to Ensuring Effectiveness of Marketing Activity of an Industrial Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | N. V. Strupynska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000323480 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Modelling borders of expediency of use of money funds for ensuring efficiency of marketing activity of industrial enterprises
за авторством: H. V. Vereshchahina, та інші
Опубліковано: (2013) -
Proposals on the Quality Assessment of Efficiency of Marketing Activity of an Industrial Enterprise
за авторством: N. V. Strupynska
Опубліковано: (2013) -
The level of innovative activity of industrial enterprises: methodical approach to assessing
за авторством: V. I. Liashenko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Methodical Approaches to Forecasting the Indicators of Marketing Activities of Coal-Mining Enterprises
за авторством: Yu. S. Zaloznova, та інші
Опубліковано: (2016) -
Modern approaches to estimating the market value of the industries enterprises
за авторством: T. V. Bezborodova
Опубліковано: (2011)