Problems of Assessment of Influence of the Market Situation upon Competitive Position of an Enterprise in the Process of Managing its Products Competitiveness
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | O. V. Fartushnjak, Ju. Pasichnik |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000324165 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Assessment of Factor Influence upon the Level of Competitiveness of Agricultural Companies
за авторством: Yu. Kovalenko
Опубліковано: (2013) -
Defining the Enterprise's Competitive Position in the Pharmaceutical Market
за авторством: S. H. Moroz
Опубліковано: (2015) -
The Competitive Situation in the Postal Market of Ukraine
за авторством: N. I. Horbal, та інші
Опубліковано: (2019) -
Competitive situation in the retail market of alcoholic beverages
за авторством: O. O. Holubonkova, та інші
Опубліковано: (2016) -
Assessing the Competitiveness of Enterprise by the Methods of Competitive Intelligence
за авторством: Yu. O. Bozhko
Опубліковано: (2018)