Justification of the Trade Enterprises Development Strategy in the Process of Strategic Management of the Marketing Potential
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автори: | V. A. Hrosul, S. V. Artemenko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2013
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000324178 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Formation of a Strategy for Developing the Marketing Potential of Trade Enterprise
за авторством: V. A. Hrosul, та інші
Опубліковано: (2017) -
Strategic Observations in the Process of Analysis of the Strategic Potential of a Trade Enterprise
за авторством: L. V. Frolova, та інші
Опубліковано: (2014) -
Benchmarking as a Tool for Managing the Competitive Potential of Retail Trade Enterprises
за авторством: V. A. Hrosul, та інші
Опубліковано: (2015) -
The Choice and Justification the Strategy of Enterprise Crisis Management
за авторством: Yu. Lytovchenko
Опубліковано: (2012) -
The dominants of determining the competitive strategy of trading enterprise
за авторством: V. A. Hrosul, та інші
Опубліковано: (2014)