Criteria of Analysis of Products of Automakers in the Process of Strategic Marketing Provision of its Competitiveness
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автори: | O. V. Yurynets, Ya. Tomiuk |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2013
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000324452 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Effective sales planning as part of the automobile enterprises competitiveness improving
за авторством: O. V. Yurynets, та інші
Опубліковано: (2013) -
Theoretical Provisions of the Management of Products Competitiveness
за авторством: Yu. Pasichnyk
Опубліковано: (2016) -
Strategic Management of Innovativeness of Business Processes of an Enterprise in Competitive Markets
за авторством: O. V. Arefieva, та інші
Опубліковано: (2019) -
Problems of Assessment of Influence of the Market Situation upon Competitive Position of an Enterprise in the Process of Managing its Products Competitiveness
за авторством: O. V. Fartushnjak, та інші
Опубліковано: (2013) -
Scenarios and strategic directions of innovative development of the regional market of grain and products of its processing on the basis of glocalization
за авторством: O. V. Nikishyna
Опубліковано: (2019)