Improvement of Information and Analytical Support of Strategic Marketing Management of Confectioneries
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | M. M. Yanevych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000324495 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Development of a Model of Strategic Controlling for Confectionery Enterprises in the Conditions of Anti-Crisis Management
за авторством: N. V. Lahodiienko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Characteristics of Information and Analytical Support of Strategic Communications
за авторством: L. Chupryna
Опубліковано: (2019) -
Libraries in Information and Analytical Support of Strategic Communications
за авторством: O. Karashchuk
Опубліковано: (2021) -
The Innovation Aspects of Development of the Confectionery Market of Ukraine
за авторством: S. O. Yermak, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Details of Developing the Strategic Documents for Regional Development and their Information-Analytical Support
за авторством: Yu. Rudchenko, та інші
Опубліковано: (2017)