Distance marketing of consumer financial services (comparative analysis of EU and Ukraine legislation)
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | B. M. Kryvolapov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Law Review of Kyiv University of Law |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000330735 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Legislative Enforcement of the Issue of Rights Protection of Consumers of the Financial Services Market
за авторством: I. O. Chkan
Опубліковано: (2019) -
An Analysis of Consumers of the Distance Education Market of Marketing Direction
за авторством: L. M. Ivanenko, та інші
Опубліковано: (2023) -
Transport services market benchmarking: Ukraine - EU comparative analysis
за авторством: V. P. Yanovska, та інші
Опубліковано: (2020) -
Adaptation of the legislation of Ukraine on consumer rights protection of consumer loans with the legislation of the EU countries
за авторством: I. A. Melnyk
Опубліковано: (2017) -
Regulation of the port services market in Ukraine and Law of EU: a comparative analysis
за авторством: N. H. Aiahut
Опубліковано: (2019)