Election–2012: the dynamics of ratings and motivation of choice
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | I. Bekeshkina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | The Social dimensions of society |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000348121 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Attitude of the population towards elections as democratic institutions
за авторством: I. Bekeshkina
Опубліковано: (2010) -
The year 2014: from presidential to parliamentary election. Towards unity or separation?
за авторством: I. Bekeshkina
Опубліковано: (2014) -
Paternalistic motivation in electoral choice of the Ukrainian citizens
за авторством: V. M. Demianenko
Опубліковано: (2012) -
The views of political parties at the security policy at the 2012 elections
за авторством: A. I. Kuras
Опубліковано: (2015) -
The Motivational Basis of Brand Choice: the Psycho-Emotional Aspect
за авторством: Yu. Boienko
Опубліковано: (2019)