Marketing technologies of strategic environmental management of modern enterprise: methods and tools of implementation
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | N. Andrieieva, O. Martyniuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Ekonomist |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000421657 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Modeling of Marketing Tools for the Strategic Management of Enterprise
за авторством: I. O. Ziukova, та інші
Опубліковано: (2015) -
Strategic management as a precondition for ensuring the economic and environmental security companies pipelines
за авторством: N. M. Andrieieva, та інші
Опубліковано: (2011) -
Problems and prospects of implementation controlling as a modern enterprise management tool
за авторством: Mykhaylychenko, N., та інші
Опубліковано: (2016) -
Problems and prospects of implementation controlling as a modern enterprise management tool
за авторством: N. Mykhaylychenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
Analytical tools of assessment of the marketing policy in risk-management sphere at agroindustrial enterprises of Ukraine
за авторством: N. M. Andrieieva, та інші
Опубліковано: (2017)