Development of border regions on the principles of marketing conception
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | T. Bozhydarnik, V. Levchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Ekonomist |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000428470 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Mechanisms of marketing application areas for cluster development in border regions
за авторством: O. I. Pasternak
Опубліковано: (2016) -
The concept of smart specialization as a methodological basis for the development of cross-border tourist markets
за авторством: M. P. Malska, та інші
Опубліковано: (2018) -
Peculiarities of Employment Border Regions Residents at the Cross-Border Goods Market
за авторством: I. R. Tymechko, та інші
Опубліковано: (2013) -
Conceptual features of regulatory policy of development of the internal market of border regions
за авторством: L. I. Pavliuk
Опубліковано: (2014) -
Marketing technologies of international tourism management in border regions
за авторством: N. V. Anderson
Опубліковано: (2011)