The Methods for Assessing the Efficiency of the International Marketing Strategy of a Consulting Company
Збережено в:
| Дата: | 2021 |
|---|---|
| Автори: | O. V. Hron, V. O. Harkusha |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2021
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001306768 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Strategies and Forms of Entrance to the International Market for a Consulting Company
за авторством: T. S. Chernukha, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Formation of International Marketing Strategy of Company's Entry Into the External Market
за авторством: T. V. Shtal, та інші
Опубліковано: (2018) -
Competitive strategy of a companies that operate on international markets: essence and types
за авторством: V. M. Makhovka, та інші
Опубліковано: (2017) -
Recruiting in the Consulting Companies in the Context of Generation Change
за авторством: H. V. Makhova, та інші
Опубліковано: (2019) -
Business diagnostics company as a special kind of consulting services
за авторством: R. M. Skrynkovskyi, та інші
Опубліковано: (2017)