Effective sales planning as part of the automobile enterprises competitiveness improving
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | O. V. Yurynets, Ya. Tomiuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2013
|
Назва видання: | Socio-economic problems of the modern period of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000488835 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Criteria of Analysis of Products of Automakers in the Process of Strategic Marketing Provision of its Competitiveness
за авторством: O. V. Yurynets, та інші
Опубліковано: (2013) -
Programs Improvement and Sales Stimulation at the Enterprise
за авторством: Prischepa, N.P., та інші
Опубліковано: (2013) -
The Mechanism for the Public Regulation of the Automobile Production Development and the Car Sales Market in Ukraine
за авторством: Yu. Shevchenko
Опубліковано: (2016) -
Marketing Programs Improvement and Sales Stimulation at the Enterprise
за авторством: N. P. Prischepa, та інші
Опубліковано: (2013) -
Substantiation of strategic directions of sales organization improvement of coal enterprises of Ukraine
за авторством: Yu. S. Zaloznova, та інші
Опубліковано: (2020)