Monitoring the Efficiency of the Use of Marketing Potential of Enterprise in a Changing Economic Policy
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | O. O. Ponomarenko, I. F. Lisna, I. V. Pyvavar |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001306861 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
A Methodology for Evaluating the Efficiency of the Enterprise's Marketing Activities
за авторством: I. V. Pyvavar, та інші
Опубліковано: (2019) -
Estimating the Marketing Potential of Enterprise and Substantiating the Measures for Its Increase
за авторством: O. O. Ponomarenko, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Economic Substance and Regularities of Establishing the Marketing Potential of Enterprise
за авторством: T. O. Koval, та інші
Опубліковано: (2016) -
Analysis of Sensitivity of Efficiency of the Enterprise Activity as to the Changed Level of Use of its Resource Potential
за авторством: N. S. Krasnokutska, та інші
Опубліковано: (2014) -
The Economic-Mathematical Modelling of the Efficient Use of the Resource Potential of Motor Transport Enterprises
за авторством: Yu. Horbokon
Опубліковано: (2017)